- Baranyilaszlozsolt.com
- Tankönyvkatalógus - NT-11682 - Informatika 6.
A könyv az informatika egyes alapfogalmait tartalmazza, valamint bemutatja a számítástechnika és a könyvtárhasználat alapjait. Kapcsolódó kiadványok
A kiadvány digitális változata a könyvben levő kóddal ingyenesen elérhető *A kiadvány hátsó borítójának belső oldalán található egyedi kóddal a kiadvány digitálisan is elérhető. Az aktivált kódokkal DÍJMENTES hozzáférést biztosítunk a kiadvány mozaWeb Home változatához az aktiválástól számított minimum egy éves időtartamra. Az aktiválás a oldalon, a Fiókom/Új kód aktiválása menüpontban érhető el. Mintaoldalak
Tartalomjegyzék
Mit találsz ebben a könyvben? 6
Mi az informatika? 6
Ismerkedés a számítógéppel 7
Számítógép-használati rend 7
Mire jó a számítógép? 9
A számítógép részei 12
Az operációs rendszer parancsai 18
Behálózva 22
Tegyük el! 26
Játékok 30
A rajzkészítés elemei 33
Alakzatok rajzolása 36
Parancsok rendszerezése 39
Számoljunk! 41
A számok kialakulása 41
Számolás abakusszal 43
Számolás kézzel 46
Hogyan használjuk a számológépet? 47
Kommunikáljunk!
Baranyilaszlozsolt.com
A pályázat célja:
Órarend
Érvényes: 2022. 02. 07-től
| Osztályok | Tanárok | Felnőtt, esti oktatás |
Az esti képzés 2021 szeptember 13-tól indul, kivétel a szoftverfejlesztő/infokommunikációs hálózatépítő és üzemeltető osztály (1/13Inf E), ahol 2021 szeptember 20. a kezdés. Pagination
Current page
1
Page
2
3
4
5
6
7
8
9
…
Next page
Last page
Általános információk
szerző: Vkrisztina
keresztrejtvény
szerző: Csillakezi
szerző: Raufbetti
szerző: Thedarkgene
szerző: Heder
szerző: Galesztergabrie
számítógépes alapimeretek
szerző: Millaildiko
szerző: Kereken
szerző: Varhegyi1
ramika
Labirintus
szgépes ismeretek
szerző: Drnagyannavikto
szerző: Jeniferpataki1
szerző: Berényierika
szerző: Beatrix12
Szoftverek csoportosítása
szerző: Petofisándor
Informatika utasítások
szerző: Rebeka20089
szerző: Bakosjudit97
szerző: Gaborgallik7
szerző: Névtelen
szerző: Szbarbara1998
Informatika
A Jegyzett�mb �s a WordPad megismer�se)
(Oldalbe�ll�t�s,
sz�vegbevitel, alapvet� jav�t�sok)
(Karakterek form�z�sa)
(Bekezd�sek igaz�t�sa,
felsorol�s, k�pek beilleszt�se)
(A WordPad program �s
haszn�lata a Windows-10 oper�ci�s rendszerben. A sz�vegszerkeszt�s alapjai)
(Multim�dia fogalma, multim�di�s PC,
multim�dia-lej�tsz�k, multim�dia az Interneten)
(Algoritmusok, a Logo
haszn�lata, alapparancsok, rajzol�s)
- Károlyi-kastély, Füzérradvány közeli szállások - 11 ajánlat
- D. Tóth Kriszta: Az ember, akivel meg kellett várnunk egymást - WMN
- Delta variant tünetei oltottaknál 5
- Frank herbert dűne sorozat
- Informatika 5 osztályű - Tananyagok
- Vonat marcipán figura
- 5. Osztály informatika | Magyar Iskola
- Segítség a házi feladat megoldásában
- Color time hajfesték tours
- Dr csapó géza
- Újlaki informatika: 5. osztály
Az a győztes, aki először készül el a három válasszal (először kapom meg az e-mail-jét). Ha szeretnétek a játékot a saját e-mail címetekkel játszani, írjatok, és küldöm a hozzáférést! Webkamerás játékok
A gyerekek nem nagyon ismerik a számítógépes játékoknak ezt a fajtáját. Nem kell hozzá más, mint egy webkamera meg egy projektor. A projektor azért, hogy mindenki lássa a mutatványt. Aztán otthon mindenki kipróbálhatja. Arra ügyeljetek, hogy kipróbálás közben ne készüljön felvétel a produkcióról! Néhány ötletes játékot választottam bemutatóul:
Focis Dekoráld magad! Helikopteres Magic kinder
Táncolj! Repülős Kosaras Webcam mánia
Informatika �rai feladatok
5. Oszt�ly
6. Oszt�ly
7. Oszt�ly
8. Oszt�ly
Feladatok
Informatika tananyag
OK�V Term OK�V ID
�rai gyakorl�s
Matek
Gyakorl�s
Gyakorl�s QR
Tananyag
Oper�ci�s rendszer
Oktat� programok
Ingyenes forr�sanyagok
Graf
Mat
Informatika 5. o. Az oldalt folyamatosan frissítem! Feltöltés alatt! Rendszeresen nyomj F5 -öt vagy a böngésződ frissítés (refresh) gombját, hogy a változtatások frissüljenek a böngésződben! Az ikonok magyarázata! Prezentáció pdf Házi feladat Nincs prezentáció Az aktuális nap anyaga Feltöltés alatt WWW link Szöveges E-tankönyv Videó Eléréshez klikkelj az alábbi ikonok valamelyikére. Óravázlatok 5. 1. óra Rendszabályok Teremrend ALF teszt 2. óra Alapfogalmak HF. Alf teszt 3. óra Beviteli perifériák HF. Alf teszt 4. óra Kiviteli perifériák HF. Alf teszt 5. óra Gyakorlás és számonkérés 6. óra Mi van a számítógépházban? HF. Alf teszt 6. óra Adattárolás video (. mp4) 6. óra HDD video (. mp4) 7. óra Hardver és szoftver HF. Alf teszt 8. óra Kommunikáció a számítógéppel HF. Alf teszt 9. óra Rend a lelke 10. óra Gyakorlás és számonkérés 11. óra Paint 1. Rajzolóprogram Paint gyakorló feladatok ( görgess a felugró oldal aljára) 11. óra Paint video (. mp4) 12. óra Paint 2. Alakzat, szöveg, transzformáció HF.